FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące Programu ClubMiles

  • Jak zostać uczestnikiem Programu ClubMiles?
    • Aby zostać uczestnikiem Programu ClubMiles należy skontaktować się z Diners Club Polska i otrzymać kartę Diners Club TRAVELER lub Diners Club PREMIUM VINTAGE. W przypadku posiadania karty Diners Club Klasyczna, należy wypełnić Wniosek o Udział w Programie Lojalnościowym DC i dostarczyć go do biura Diners Club. Następnie na wskazany adres e-mail zostanie wysłane elektroniczne zaproszenie, które umożliwi rejestrację do Programu ClubMiles.

  • Czym jest ID Uczestnika?
    • Jest to unikalny identyfikator każdego uczestnika Programu ClubMiles. Składa się z 13-15 cyfr i jest wysyłany drogą e-mailową w zaproszeniu do rejestracji do Programu. Znajduje się również na Koncie Uczestnika. Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta każdorazowo należy podać ID Uczestnika.

  • Co stanowi login do mojego Konta w Programie ClubMiles?
    • Login do Konta Programu stanowi adres e-mail, który został podany we wniosku o wydanie karty Diners Club TRAVELER lub Diners Club PREMIUM VINTAGE, lub, w przypadku karty Diners Club Klasyczna, we Wniosku o Udział w Programie Lojalnościowym DC.

  • Czy mogę zmienić swój login do Konta Programu?
    • Tak, możesz zmienić swój login do Konta Programu. Aby to zrobić, zgodnie z Regulaminem Programu ClubMiles, należy zadzwonić do Działu Obsługi Klienta Diners Club Polska pod numerem +48 228 26 07 66 i uzyskać niezbędne instrukcje.

  • Co zrobić, gdy zapomnę swój login?
    • Kliknij przycisk „Zaloguj się”, a następnie wybierz opcję: „Zapomniałeś login?”. Wpisz swój numer telefonu zarejestrowany w Programie ClubMiles oraz ID Uczestnika. Jeżeli wprowadzone dane są poprawne, prześlemy Ci przypomnienie na adres e-mail, który jest Twoim loginem

  • Co zrobić, gdy zapomnę hasła?
    • Kliknij przycisk „Zaloguj się”, a następnie wybierz opcję: „Zapomniałeś hasła?
      Wpisz swój adres e-mail zarejestrowany w Programie ClubMiles oraz Capcha. Jeżeli wprowadzone dane są poprawne, prześlemy Ci link do odzyskania hasła.

  • Czy otrzymuję Punkty DC za wszystkie płatności, jakich dokonuję swoją kartą Diners Club TRAVELER, Diners Club Klasyczną lub Diners Club PREMIUM VINTAGE?
    • Tak, za każde 5 zł wydane kartą Diners Club Traveler, Diners Club Klasyczną lub Diners Club PREMIUM VINTAGE otrzymujesz 1 punkt DC za zakupy w sieci sprzedaży i usług w Polsce i za granicą oraz w Internecie, jak również za wypłatę gotówki, poza płatnościami zrealizowanymi w kasynach, na stacjach paliw oraz w liniach lotniczych, biurach podróży, hotelach i platformach rezerwacyjnych, z wyjątkiem płatności dokonanych na oficjalnej Platformie Programu ClubMiles: www.clubmiles.pl

  • W jaki sposób gromadzę mile?
    • Mile są automatycznie gromadzone na Twoim Koncie:
      - 1 Punkt DC za każde 5 PLN wydane kartą Diners Club TRAVELER, Diners Club Klasyczną lub Diners Club PREMIUM VINTAGE w sieci sprzedaży i usług w Polsce i za granicą, w Internecie oraz za wypłatę gotówki, zgodnie z Regulaminem Programu Lojalnościowego DC. Punkty DC są wymieniane na Mile Premiowe ClubMiles w stosunku: 1 Punkt DC = 1 Mila Premiowa ClubMiles.
      - 1 Mila Statutowa ClubMiles za każde 3 PLN wydane na zakup biletów lotniczych kartą Diners Club TRAVELER, Diners Club Klasyczną lub Diners Club PREMIUM VINTAGE na www.clubmiles.pl (suma każdej udanej transakcji zostanie podzielona przez 3. Wynik zaokrąglony w dół do pełnej liczby będzie stanowił liczbę Mil ClubMiles, która zasili Konto Uczestnika Programu ClubMiles).
      - 1 Mila Statutowa ClubMiles za każde 2 PLN wydane na zakup biletów lotniczych low-cost kartą Diners Club TRAVELER, Diners Club Klasyczną lub Diners Club PREMIUM VINTAGE na www.clubmiles.pl (suma każdej udanej transakcji zostanie podzielona przez 2. Wynik zaokrąglony w dół do pełnej liczby będzie stanowił liczbę Mil ClubMiles, która zasili Konto Uczestnika Programu ClubMiles).
      - 1 Mila Statutowa ClubMiles za każde 1 PLN wydane na rezerwację hotelową dokonaną kartą Diners Club TRAVELER, Diners Club Klasyczną lub Diners Club PREMIUM VINTAGE na Platformie: www.clubmiles.pl.
      - Ważne! Tylko zarejestrowani Uczestnicy mają prawo do zbierania Mil. Mile są przyznawane tylko za transakcje zakupu biletów lotniczych i rezerwacji hotelowych dokonanych wyłącznie poprzez Konto Uczestnika. Prosimy o zalogowanie się przed dokonaniem jakichkolwiek transakcji.

  • Jakie linie lotnicze są liczone jako tanie w rozumieniu Programu ClubMiles?
    • Do tanich linii lotniczych w rozumieniu Programu ClubMiles zaliczane są: WizzAir, RyanAir, EasyJet, Vueling, Eurowings, Norvegian, Volotea.

  • Kiedy zaczynam gromadzić Mile?
    • Uczestnicy Programu ClubMiles zaczynają gromadzić Mile:
      Wyłącznie po zakończeniu procesu rejestracji: za zakupy dokonane na Platformie.
      Za zakupy dokonane kartą Diners Club TRAVELER, Diners Club Klasyczną lub Diners Club PREMIUM VINTAGE – po ich transferze z Programu Lojalnościowego DC na Konto ClubMiles.

  • Jak często aktualizowana jest liczba Mil na moim Koncie?
    • - Saldo Mil Premiowych ClubMiles zdobytych za płatności kartą aktualizowane jest co miesiąc.
      - Mile Statutowe ClubMiles za zakup biletów lotniczych są naliczane w ciągu 72 godzin po zakończeniu procesowania płatności.
      - Mile Statutowe ClubMiles za rezerwacje hotelowe są naliczane w ciągu 72 godzin po wymeldowaniu się z hotelu.

  • Jak mogę korzystać z Mil?
    • Mile ClubMiles można wymieniać na bilety lotnicze zarówno linii regularnych jak i low-cost oraz na rezerwacje hoteli na całym świecie. Uwaga! Mile można wymieniać tylko za pośrednictwem Konta ClubMiles. Dział Obsługi Klienta nie przyjmuje dyspozycji wymiany Mil.

  • Jaki jest termin ważności Mil?
    • Mile są ważne przez 24 miesiące . Na miesiąc przed datą wygaśnięcia mil otrzymasz powiadomienie na adres e-mail.

  • Czy mogę przetransferować moje Mile na konto inne niż Konto Programu ClubMiles?
    • Nie, Mile ClubMiles można transferować tylko i wyłącznie na Konto Programu ClubMiles.

  • Czy mogę wymienić Mile na gotówkę?
    • Nie, zgromadzone Mile ClubMiles nie mogą być wymienione na gotówkę.

  • Czy Mile Statutowe ClubMiles są gromadzone za bilety lotnicze i rezerwacje hotelowe kupione dla rodziny i przyjaciół?
    • Nie ma znaczenia, dla kogo został kupiony bilet czy dokonana rezerwacja hotelowa. Jeśli dokonasz zakupu poprzez swoje Konto ClubMiles i zapłacisz kartą Diners Club TRAVELER, Diners Club Klasyczną lub Diners Club PREMIUM VINTAGE, gromadzisz mile na standardowych zasadach.

  • Co oznacza wymiana częściowa?
    • Wymiana częściowa to specjalna opcja, która pozwala na pokrycie kosztu zamówienia częściowo Milami częściowo pieniędzmi – w dowolnej proporcji. Na przykład: jeżeli nie mają Państwo zgromadzonej wystarczającej liczby Mil, aby pokryć koszt biletu lotniczego czy rezerwacji hotelowej w całości, mogą Państwo wybrać opcję wymiany częściowej i zapłacić za część zamówienia Milami, a pozostałą część - kartą Diners Club TRAVELER, Diners Club Klasyczną lub Diners Club PREMIUM VINTAGE.

  • Jaka jest minimalna liczba Mil, jaka może zostać wykorzystana do wymiany częściowej?
    • Zgodnie z Regulaminem Programu ClubMiles minimalna liczba Mil to 100.

  • Jak mogę zmienić numer telefonu, który został zarejestrowany w Programie
    • Wszelkie zmiany, ze względów bezpieczeństwa, mogą być dokonane i potwierdzone wyłącznie przez pracownika Diners Club Polska, ponieważ Państwa numer telefonu jest używany jako element dwuskładnikowego uwierzytelnienia podczas wymiany Mil. W sekcji „Moje konto” proszę znaleźć zakładkę „Zmień mój numer telefonu” i wysłać prośbę o zmianę starego numeru telefonu na nowy. Państwa prośba zostanie automatycznie wysłana do Działu Obsługi Klienta Diners Club Polska, którego przedstawiciel skontaktuje się z Państwem celem potwierdzenia zmiany, o którą Państwo wystąpili. Tylko po Państwa potwierdzeniu zmiany zostaną wprowadzone i będą widoczne na Państwa Koncie.

  • Co powinienem zrobić, gdy znajdę pomyłkę w danych osobowych/moje dane osobowe zostały zmienione od momentu rejestracji?
    • Wszystkie zmiany w danych osobowych muszą zostać wprowadzone i potwierdzone przez pracownika Diners Club Polska. Proszę wprowadzić poprawne dane w odpowiednich polach sekcji "Moje Konto". Państwa prośba zostanie automatycznie wysłana do Działu Obsługi Klienta Diners Club Polska, którego przedstawiciel skontaktuje się z Państwem celem potwierdzenia zmiany, o którą Państwo wystąpili. Tylko po Państwa potwierdzeniu zmiany zostaną wprowadzone i będą widoczne na Państwa Koncie.

  • Jak sprawdzić, ile Mil mam zgromadzonych?
    • Saldo mil jest widoczne w prawym górnym rogu po zalogowaniu do Konta ClubMiles na www.clubmiles.pl. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce "Raport ClubMiles", gdzie można wybrać zakres dat, który Państwa interesuje i prześledzić historię gromadzenia Mil wraz ze szczegółami każdej transakcji.

  • Jak sprawdzić, ile Mil zostało wykorzystanych?
    • Aby sprawdzić, ile Mil zostało wykorzystanych, prosimy zalogować się do Konta ClubMiles na www.clubmiles.pl. W zakładce "Moje zamówienia" można ustawić preferowany zakres dat i prześledzić historię wymiany mil ze szczegółami transakcji i płatności.

  • Czy wszystkie moje zamówienia podlegają zwrotowi?
    • Bilety lotnicze i rezerwacje hotelowe, które zostały w całości lub w części opłacone Milami, nie podlegają zwrotowi. Tylko bilety lub rezerwacje w całości opłacone kartą podlegają zwrotowi, o ile Regulamin Dostawcy dopuszcza zwroty. Prosimy pamiętać, że w większości przypadków bilety lotnicze low-cost są bezzwrotne.
      Jeżeli bilet lotniczy zakupiony na platformie www.clubmiles.pl i opłacony kartą Diners Club zostanie zwrócony, punkty za ten zakup zostaną wycofane z Państwa Konta.

  • Gdzie znajdują się faktury za moje zamówienia?
    • Fakturę otrzymają Państwo razem z potwierdzeniem rezerwacji na podany adres e-mail. Faktury można również pobrać ze swojego Konta ClubMiles na www.clubmiles.pl. W zakładce "Moje zamówienia" proszę odnaleźć konkretne zamówienie, kliknąć „Szczegóły” a następnie przycisk „Pobierz moją fakturę”.

  • Gdzie znajdę potwierdzenia moich zamówień?
    • Potwierdzenie swojego zamówienia otrzymają Państwo na podany adres e-mail. Można je również pobrać ze swojego Konta ClubMiles na www.clubmiles.pl. W zakładce "Moje zamówienia" proszę odnaleźć konkretne zamówienie, kliknąć „Szczegóły” a następnie przycisk „Pobierz potwierdzenie”.

  • W jaki sposób można poprosić o modyfikację zamówienia?
    • Uczestnicy Programu ClubMiles mogą poprosić o modyfikację zamówienia tylko po zalogowaniu się na platformie www.clubmiles.pl. W zakładce "Moje zamówienia" proszę odnaleźć zamówienie, które chcą Państwo zmodyfikować, kliknąć „Szczegóły” i wybrać rodzaj modyfikacji, jaki Państwo potrzebują.
      Zmiany nie mogą być dokonywane przez Dział Obsługi Klienta na podstawie dyspozycji telefonicznej.

  • W jaki sposób dokonać zwrotu zakupionych na Platformie biletów lub rezerwacji
    • Zgodnie z Regulaminem Platformy tylko bilety lotnicze i rezerwacje hotelowe w całości opłacone kartą Diners Club mogą zostać zwrócone. Kwota, jaka może zostać zwrócona, jest zawsze określona przez Dostawcę danej usługi. W przypadku zwrotu biletów lotniczych, prowizja nie podlega zwrotowi. Bilety lotnicze low-cost nie podlegają zwrotowi.
      Aby dokonać zwrotu, proszę zalogować się do Konta ClubMiles na www.clubmiles.pl, w zakładce "Moje zamówienia" odnaleźć to, które chcą Państwo zwrócić i kliknąć „Szczegóły”. Zostaną Państwo przekierowani na nową stronę, gdzie znajduje się przycisk „Prośba o zwrot”, jeżeli taka opcja jest dostępna dla Państwa zamówienia. Po jego kliknięciu Państwa prośba zostanie wysłana do Biura Obsługi Klienta. Skontaktujemy się z Państwem poprzez e-mail lub telefonicznie i poinformujemy o warunkach zwrotu.

  • Co stanie się z Milami, jeśli zwrócę bilet lotniczy lub anuluję rezerwację hotelową?
    • Jeśli bilet lotniczy kupiony na Platformie www.clubmiles.pl i opłacony kartą Diners Club TRAVELER, Diners Club Klasyczną lub Diners Club PREMIUM VINTAGE zostanie zwrócony, liczba Mil, jakie zostały naliczone za ten zakup, zostanie odjęta od salda. Jeśli rezerwacja hotelowa opłacona kartą Diners Club TRAVELER, Diners Club Klasyczną lub Diners Club PREMIUM VINTAGE na Platformie zostanie anulowana, a kwota zwrócona, Mile nie zostaną naliczone.

  • Czy mogę wykorzystywać Mile, jeżeli moja karta Diners Club TRAVELER, Diners Club Klasyczna lub Diners Club PREMIUM VINTAGE straciła ważność, a nowa nie została nabyta?
    • Mile będą ważne przez 3 miesiące od daty upływu ważności karty. Po upływie ważności karty Mile można wykorzystać tylko do pełnej wymiany na bilet lotniczy lub rezerwację hotelową.

  • Do jakiego czasu mogę zgłaszać modyfikacje mojego biletu lotniczego?
    • Zgodnie z Regulaminem Usług Platformy Rezerwacyjnej ClubMiles, zmiany mogą być zgłaszane nie później niż na 24 godziny przed odlotem.

  • Czy za modyfikację biletu zostaną pobrane opłaty?
    • Po potwierdzeniu zmiany zostanie doliczona opłata administracyjna w wysokości 65 PLN. Ceny biletów wykazane w różnych taryfach opłat i prowizji, szczególnie te objęte promocją, mogą zawierać dodatkowe opłaty przy zmianie biletu. W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące dokonania zmian w bilecie, Agent ClubMiles poinformuje Cię drogą e-mailową o dodatkowych opłatach, które się z tym wiążą.
      Wszelkie dopłaty muszą być dokonane kartą przed wprowadzeniem zmian online.

  • Czy mogę zapłacić Milami za upgrade lub zmianę rezerwacji?
    • Zarówno upgrade jak i wszelkie zmiany w zamówieniu mogą być opłacone wyłącznie kartą.

  • Co oznacza przycisk „Prośba o upgrade”?
    • Można poprosić o upgrade wszystkich biletów lotniczych zarezerwowanych na Platformie, bez względu na to, czy zostały opłacone kartą, czy Milami. Linie lotnicze umożliwiają upgrade na podstawie dostępności miejsc, typu taryfy. Upgrade rozumiany jest jako zmiana klasy biletu: z ekonomicznej na biznes, z biznes na pierwszą. Zostaniesz poinformowany drogą e-mailową po tym, gdy Agent ClubMiles sprawdzi, czy upgrade jest dostępny dla konkretnego biletu, i wówczas możesz zaakceptować bądź odrzucić propozycję. Jeżeli zaakceptujesz propozycję, wówczas doliczona zostanie opłata administracyjna w wysokości 65 PLN za jeden bilet.

  • Kupiłem bilet w obie strony. Czy mogę użyć biletu tylko na podróż powrotną?
    • Jeżeli pasażer nie stawi się na odprawę przed odlotem, linie lotnicze automatycznie anulują bilet na lot powrotny! W takim wypadku szanse na otrzymanie zwrotu za niewykorzystany bilet są ograniczone.

  • Czy można zmienić nazwisko pasażera na bilecie?
    • Tak. Taka zmiana musi zostać zgłoszona nie później niż na 24 godziny przed odlotem, wiąże się to z dodatkowymi opłatami, których wysokość jest zróżnicowana w zależności od linii lotniczych. Niestety, w przypadku większości przewoźników regularnych, zmiana nazwiska pasażera nie jest możliwa. Tylko wyjątkowe przypadki są brane pod uwagę.

  • Gdzie mogę znaleźć informacje na temat urzędów konsularnych w krajach, które zamierzam odwiedzić?
    • Lista akredytowanych przedstawicielstw dyplomatycznych w Polsce znajduje się na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych: www.msz.gov.pl http://www.msz.gov.pl/pl/ministerstwo/protokol_dyplomatyczny/misje_dyplomatyczne_i_urzedy_konsularne_w_polsce/przedstawicielstwa_dyplomatyczne

  • Wcześniej zarezerwowałem hotel, następnie znalazłem waszą stronę. Czy mogę uzyskać Cashback przy tej rezerwacji?
    • Niestety, nie otrzymasz Cashback za tą rezerwację. Rezerwacja powinna być dokonana tylko za pomocą linku na https://stage.clubmiles.pl. Inaczej nie widzimy Twojej rezerwacji i nie możemy wysłać Ci Cashback.

      Jest to stała oferta na https://stage.clubmiles.pl, prosimy o zarezerwowanie hotelu na naszej Platformie następnym razem.

  • Czy są ceny na stronie booking.com i na Platformie takie same?
    • Tak, ceny są takie same, i w przypadku rezerwacji na clubmiles.pl dostajesz 5% Cashback na Twoją kartę Diners Club.

  • Czy mogę zarejestrować kartę innego systemu płatności niż Diners Club?
    • Nie, nasza Platforma została stworzona tylko dla posiadaczy karty Diners Club. Nie można zarejestrować karty innego systemu płatniczego, aby otrzymać Cashback.

  • Czy mogę otrzymać Cashback, jeżeli dokonałem rezerwacji bezpośrednio na stronie booking.com?
    • Nie, Cashback może być zapłacony za rezerwacje dokonane tylko za pośrednictwem linku na stronie clubmiles.pl.

  • Czy mogę najpierw zarezerwować pokój za pośrednictwem waszego linku na stronie https://stage.clubmiles.pl, a następnie zarejestrować się w celu uzyskania Cashback?
    • Tak, możesz. Jeśli Twoja rezerwacja została dokonana za pomocą linku na https://stage.clubmiles.pl, możesz uzyskać Cashback. I to nie ma znaczenia, czy została rezerwacja dokonana przed lub po rejestracji na stronie internetowej https://cashback.clubmiles.eu.

  • Jak szybko wypłaca się Cashback?
    • Jeżeli Uszestnik zarejestrował swoją rezerwację PRZED datą wymeldowania z hotelu - otrzyma Cashback w ciągu 45 dni po dacie WYMELDOWANIA.

      Jeżeli Uszestnik zarejestrował swoją rezerwację PO dacie wymeldowania - otrzyma Cashback w ciągu 45 dni po dacie REJESTRACJI.

  • Ile rezerwacji mogę zarejestrować, aby otrzymać Cashback?
    • Tutaj nie ma limitu, jeżeli przestrzegasz zasad Regulaminu Świadczenia Usług, możesz zarejestrować tyle rezerwacji, ile chcesz pod warunkiem, że zostały one dokonane za pomocą linku na https://stage.clubmiles.pl.

  • Z kim mam się skontaktować, jeśli chcę zmienić lub anulować rezerwację?
    • Możesz zarządzać swoją rezerwacją w dowolnym momencie online na booking.com. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rezerwacji, skontaktuj się z Działem obsługi klientów na Booking.com.

  • Kto obciąży moją kartę w przypadku rezerwacji za pośrednictwem linku na stronie clubmiles.pl?
    • Państwa karta zostanie obciążona przez hotel lub Booking.com w zależności od wybranej taryfy. ClubMiles Sp. z o.o. nie obciąża Państwa karty ani nie zachowuje danych Państwa karty.

  • Już wymeldowałem się z hotelu i zapłaciłem za pobyt. Dlaczego nie otrzymałem jeszcze Cashback?
    • Cashback otrzymasz w ciągu 45 dni od daty wymeldowania.

  • Czym jest numer rezerwacji w formularzu Cashback?
    • Jest to 10-cyfrowy numer otrzymany w potwierdzeniu rezerwacji z Booking.com.

  • Co zrobić, gdy popełniłem błąd w numerze mojej Karty podczas rejestracji rezerwacji?
    • Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za dane przekazane podczas rejestracji Cashbacku, a w przypadku podania błędnych danych powinien skontaktować się z Działem obsługi klientów pod adresem contact@clubmiles.pl.

      1) Jeżeli numer karty został nieprawidłowo wpisany i żadne powiadomienie nie zostało wysłane do Działu Obsługi Klienta przed datą wymeldowania, wniosek o Cashback nie zostanie rozpatrzony.

      2) Jeżeli numer karty został wpisany nieprawidłowo i powiadomienie zostało wysłane do Działu Obsługi Klienta przed datą wymeldowania – Dział Obsługi Klienta anuluje Państwa poprzednią rejestrację (status Błędny numer karty). Należy wówczas ponownie zarejestrować rezerwację z prawidłowymi danymi Karty.

  • Co powinienem zrobić, jeżeli popełniłem błąd w numerze potwierdzenia/terminie wymeldowania?
    • Jeżeli wprowadzono tylko częściowo poprawne dane, należy wypełnić formularz jeszcze raz.

  • Zrobiłem rezerwację na booking.com za pomocą linku na cashback.clubmiles.eu, zapłaciłem za moją rezerwację, ale w końcu nie dotarłem do hotelu. Zgodnie z polityką anulacji zapłacona kwota nie zostanie zwrócona. Czy mogę dostać Cashback dla tej rezerwacji w każdym razie?
    • Niestety nie. Cashback jest wypłacany tylko za rezerwacje zakończone sukcesem.

  • Czy każdorazowo muszę wprowadzać dane mojej karty Diners Club, gdy rejestruję rezerwację na Platformie?
    • Tak, każdorazowo.

Chcesz zbierać mile za zakupy i wymieniać je na bilety i hotele?
apply-img
Zamów kartę Diners Club TRAVELER lub Diners Club PREMIUM VINTAGE już teraz!